Asus Eee Slate B121 + BT Toetsenbord Zwart

Niet beschikbaar
Specificaties 12,1" • 1280x800 • 64GB • Win 7 Pro - Bekijk alle specificaties

Asus Eee Slate B121 + BT Toetsenbord Zwart Review

mensmansNewbie 20 maart 2012, laatste update op 20 maart 2012, 1.962 views

Asus Eee Slate B121 + BT Toetsenbord Zwart

Pluspunten

• Super snel, zeer compleet, bijgeleverde hoes en keyboard van goede kwaliteit.
  • 2 USB poorten voor externe HD

Minpunten

• Hij is redelijk zwaar en de prijs is iets aan de hoge kant

Heb mijn Tablet nu een aantal maanden in gebruik en ik ben tot nog toe erg tevreden. Hij start windows in ongeveer 10 seconden op en werkt en reageert zeer snel. Ook office en vele andere programma`s draaien zonder problemen en met het bluetooth keyboard veranderd hij in een volledige laptop.
De Stylus pen werkt ook zeer prettig en is zeer accuraat. Hij is zelfs geschikt om games op te spelen maar door de intel shared video kaard is de 3D capaciteit beperkt. (Warcraft II loopt overgens prima)
De accu gaat ongeveer 3 uur mee met normaal gebruik en met energie besparing ongeveer 4 uur.

Windows 7 is echter niet optimaal voor een touch screen gezien de icons erg klein zijn. Om deze reden heb ik nu Windows 8 Consumer Preview er op gezet en dit is geweldig. Deze versie is perfect voor deze tablet en het is nu alleen wachten op ASUS voor nieuwe drivers. (Nog niet alle knoppen werken en het scherm draait niet vanzelf.)

Al met al ben ik erg tevreden met deze tablet en kan ik hem aan iedereen aanraden die een tablet zoekt die meer kan dan alleen filmpjes kijken en internetten. Dit is een volledige computer een niet een soort van grote telefoon zoals de meeste tablets

Heb jij ook een Asus Eee Slate B121 + BT Toetsenbord Zwart?

Kort maar krachtige review.
Windows 8 op een tablet is inderdaad geweldig.

Op de Acer met W8 Consumer Preview draait het scherm ook initieel niet mee. Met de Acer W7 driver/software is dat aan de praat te krijgen of je wacht inderdaad op W8 driver software. Ik "miste" BT drivers en die kwamen vandaag met een update.

Mijn bedrijfs iPad en privé Galaxy Tab 10.1 staan veel stof te happen. W8 werkt zoveel leuker en lekkerder op een tablet :)

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 614 op 20 maart 2012 22:49]