Sharkoon Vaya Review

christiander96 17 maart 2012, laatste update op 1 augustus 2012, 1.019 views

Sharkoon Vaya

Pluspunten

• goedkoop
  • netjes
  • kabelmanagement gaten
  • voeding kan aanzuigen vanaf de bodem

Minpunten

• de voorkant is irritant om te verwijderen
  • dikte van het metaal
  • geen fan aan de bovenkant

Een vriend van me heeft deze kast gekocht en ik heb alles ingebouwd en ik kreeg wel zin om er een review over te schrijven.

Exterieur.

Deze kast ziet er van buiten simpel maar goed uit, vooral de LED-fan aan de voorkant valt op door het mesh waar het doorheen schijnt en aan weerszijden zitten de aan en reset knop met boven elke knop een ledje.
In het linkerzijpaneel zit een bobbel zodat je de kabels fatsoenlijk kunt wegwerken.
In het rechterzijpaneel zit een groot gat voor 2 120 mm fans en op de bovenkant zit niks en op de achterkant zitten de aansluitingen en 2 waterkoelingsgaten met rubber afgewerkt

Interieur.

Van binnen ziet de kast er goed uit,
Deze kast heeft schroefloze drive bays waardoor het inbouwen makkelijk gaat en op de bodem zit een filter voor de voeding.
Ook zitten er kabelmanagement gaten in de kast en er kunnen 4 harde schijven worden ingebouwd, 1externe 3.5 inch bay en 4 externe 5.25 inch bays.
Inbouwmogelijkheden.

het inbouwen van en systeem in deze kast gaat vrij soepel door de kabelmanagement gaten, de schroefloze drive bays.
In deze kast kunnen in totaal 4 120 mm fans gemonteerd worden waardoor je een vrij goede airflow kan ontwikkelen.

Conclusie.
Ik vind dit een zeer goede kast voor de beginende gamer vanwege de prijs van rond de 30 euro waarin je een goed gamesysteem kunt bouwen en vooral het zwarte interieur oogt goed voor een goedkope kast.

Heb jij ook een Sharkoon Vaya?

Nice dat je een review over mijn kast heb gedaan,
bespaart mij moeite :)
No plaatjes? goede revieuw ;)