Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000 Review
Ik gebruik zelf deze set in combinatie met Vista x64.
Mbt het gemelde gebruiken van de set tijdens het instellen van de BIOS: geen problemen mee. Ik heb een Gigabyte moederbord en daar werkte de set gelijk mee.
Het toetsenbord is goed. De tiptoetsen zijn wennen (vooral vaak per ongeluk ingedrukte ESCs). Wat een beetje mist is iets om het toetsenbord onder een lichte hoek te zetten.
De muis doet over het algemeen wat hij moet doen maar wordt in de steek gelaten door de drivers.
Wat opvalt (en wat ik niet verwachtte) is dat de drivers erg belabberd zijn (zelfs de laatste versie 6.2). Bij het toetsenbord valt dit nog mee; alleen een soms laat reageren bij bv. het paswoord intekken nadat de machine op screensaver is gegaan.
Bij de muis is het een ramp; continu valt de complete scroll functie weg.
Pluspunten
Uiterlijk geen infraroodreceiver op je bureau
Minpunten
Erg slechte drivers
Eindoordeel
Mbt het gemelde gebruiken van de set tijdens het instellen van de BIOS: geen problemen mee. Ik heb een Gigabyte moederbord en daar werkte de set gelijk mee.
Het toetsenbord is goed. De tiptoetsen zijn wennen (vooral vaak per ongeluk ingedrukte ESCs). Wat een beetje mist is iets om het toetsenbord onder een lichte hoek te zetten.
De muis doet over het algemeen wat hij moet doen maar wordt in de steek gelaten door de drivers.
Wat opvalt (en wat ik niet verwachtte) is dat de drivers erg belabberd zijn (zelfs de laatste versie 6.2). Bij het toetsenbord valt dit nog mee; alleen een soms laat reageren bij bv. het paswoord intekken nadat de machine op screensaver is gegaan.
Bij de muis is het een ramp; continu valt de complete scroll functie weg.
Heb jij ook een Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (3)
Het toetsenbord bevat geen sleep-knop.
De 5 custom buttons zijn te programmeren alleen niet naar een sleep commando. Ze kunnen wijzen naar een favoriet of naar een programma op de taakbalk. Als je het voor elkaar krijgt om een programma te maken die de PC naar sleep mode zet en deze in de taakbalk zet zou het kunnen werken.
Het is ook mogelijk om een van de andere knoppen, middels een macro commando te programmeren, dit is waarschijnlijkhandiger.
Het toetsenbord bevat inderdaad geen mogelijkheid om het schuin te zetten, het de bedoeling dat het toetsenbord wordt gebruikt vanaf de bank voor multimedia toepassingen (Media Center ed).
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 26 juli 2024 01:34]
Alvast hartelijk dank.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

:strip_exif()/u/2011/marx.gif?f=community)