Razer Abyssus Review
Deze muis igt lekker in de hand, maar is wel wat aan de lichte kant. De muis is afgewerkt met een soort rubber-achtig plastic.. De DPI switch en de kabel zijn minpuntjes, deze zijn behoorlijk fragiel uitgevoerd.
driver van Razer werkt maar half en kan je beter links laten liggen
Pluspunten
ligt lekker in de hand / no-nonsense uiterlijk / persoonlijk mooi design / goede sensor
Minpunten
zeer lichte muis / kabel fragiel / DPI switch onder muis / DPI switch fragiel / drivers van razer
Eindoordeel
Beoordeel deze review: