5500 Geel, Grijs Review

Loninkwoner 30 oktober 2007, laatste update op 30 oktober 2007, 769 views

5500 Geel, Grijs

Pluspunten

• Robuust,
  • Goed Waterdicht,
  • Zeer goede ontvangst,
  • Makkelijk te bedienen toetsenbord.
  • Flashgeheugen.

Minpunten

• Omslachtige navigatie,
  • (Standaard)Functies moeten gekocht worden.
  • Toetsenbord laat los.
  • Camera slechts 2 mp.

Dit is best wel een geinig telefoontje, nadat ik al de vorige sport/bouw telefoons van nokia heb versleten. De bediening iis wat omslachtiger maar hij is wel robuuster dan zijn voorgangers. Helaas laat het knoppenpaneeltje nogal eens los. (Bij kennissen, ikzelf heb nog geen last.) Waar ik zelf zeer slecht over te spreken ben is dat je bepaalde functies die op eerdere versies standaard waren bijgeleverd (Als belangrijkste noem ik de automatische toetsenbordblokering) nu moet kopen. :( Heel jammer. Daarnaast worden features meegestuurd die nog niet worden aangeboden door de provider. (DVS,GPS) Wel geinig is de adobe reader die wordt meegeleverd om pdf - bestanden mee te lezen. Er is bovendien een flashgeheugen van 2 GiB beschikbaar. De camera is slechts 2 megapixels en kwalitatief minder. Opgeslagen muziek is via de ingebouwde speaker goed te beluisteren.

Heb jij ook een 5500 Geel, Grijs?

Misscihen een eventuele foto? Dan weten we sneller over welk soort GSM je praat...
Toetsblokkering kopen? Mijn vriendin heeft ook zo'n ding. Het is gewoon het linksbovenste toetsje (dacht onder 'contactpersonen') en dan sterretje.
Ha, vergeet het maar, Ik moet hem downloaden voor 4 euro 95 van de standaard downloadpage van de telefoon. Oeps, sorry, Ik bedoel de automatische toetsenbordblokkering. Verander ik ff.

[Reactie gewijzigd door Loninkwoner op 30 oktober 2007 16:55]