Goincase Incase Neoprene Sleeve Zwart Review

LeeLi 17 mei 2012, laatste update op 17 mei 2012, 835 views

Goincase Incase Neoprene Sleeve Zwart

Pluspunten

• Simpel, maar stijlvol uiterlijk
  • Bijzondere materialen
  • Goede levensduur
  • Fijne rits

Minpunten

• Geen voicecommands ;-p

Kwaliteit Score: 5
De Incase Neoprene Sleeve 13" heb ik tezamen met mijn MacBook aluminium 13" gekocht en ik heb 'm alweer vier jaartjes.
De incase is zwart, zacht, maar toch ook best stevig, vandaar dat deze mijn aandacht ook trok in de Apple store (ja, echt store).
Ik had verder geen ervaringen gehad met incase-producten, maar over een laptopsleeve zou ik me toch niet zo druk moeten maken?

Het uiterlijk van de incase is zwart, een beetje schuimachtig, maar de binnenkant is wit en bestaat uit een nepveer-achtig oppervlak.
De buitenkant kan je dus makkelijk indrukken, met je vinger bijvoorbeeld, maar het vormt gewoon weer terug naar z’n oorspronkelijke vorm wanneer je er geen druk meer op zet.
Wanneer je gedurende langere tijd een kabel of iets anders samen met je laptop+sleeve in een (krappe) tas hebt en het drukt tegen elkaar, heb je afdrukken in de buitenkant, maar na een paar minuten zijn ze gewoon weer weg.
De incase heeft twee ritsen, wat erg handig is, omdat er aan beide kanten altijd een rits is die je kunt pakken om alles weer dicht te ritsen.
De binnenkant is gelukkig ook goed afgewerkt waardoor er niets tussen de rits komt te zitten als je hem dichtritst.
In de binnenkant zit, zoals ik eerder zei, een veer-achtig spul waardoor je laptop ook lekker schoon wordt, omdat de veren het stof vasthouden dat op je laptop zit. De witte kleur van de binnenkant is mooi in contrast met de zwarte buitenkant, er is dus een zwart-wit-contrast aanwezig bij deze sleeve ;-) .

Conclusie: deze sleeve is gewoon heel erg stijvol en handig, aan alles is gedacht en het zal je laptop mooi houden terwijl het in je tas zit.
Ik kan hem echt aan iedereen aanraden.

• Macbook Aluminium

Heb jij ook een Goincase Incase Neoprene Sleeve Zwart?