Sony Walkman NWZ-A866 32GB Zwart Review

wybert 7 maart 2012, laatste update op 7 maart 2012, 928 views

Sony Walkman NWZ-A866 32GB Zwart

Pluspunten

• Fysieke bedieningsknoppen

Minpunten

• Duur voor wat het in verhouding kan

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb voor deze gekozen ipv een ipod touch omdat ik niet al die extra's hoef te hebben, iets kleiner is van formaat, dat er fysieke knoppen aan de zijkant zitten waarmee ik het volume kan bedienen, kan skippen tussen tracks en play/pause kan drukken en dat ik gewoon mijn bestanden wil slepen naar het apparaat zonder er extra software bij hoef te gebruiken.

Voor de extra's zoals foto's em filmpje's bekijken is het hem niet te doen. Lage resolutie..400 x 240.

Verder heb je nog een fm-radio, kan je hem als voice recorder gebruiken, wat optimaliserings opties voor je geluid(Dynamic Normalizer, Clear Bass, Clear Stereo, DSEE en Equalizer), ook kan je muziek versneld en vertraagd afspelen en zit er bluetooth op.

Goed als mp3 speler, niet als tegenhanger voor ipod touch.

Heb jij ook een Sony Walkman NWZ-A866 32GB Zwart?

Waar mee probeer je te pairen?
Met een ander toestel of met een headset die (geen) A2DP ondersteund ?
MacBook, iPhone en een Sony NWZ-a865. Ik meen ergens gelezen/gezien te hebben dat hij onderling via bluetooth data kon uitwisselen.
Volgens mij is deze functie alleen beschikbaar voor headsets, en voor pc's via Sony software, maar correct me if i'm wrong.
Dat zal wel het geval zijn. Heb hem ook niet voor deze functie aangeschaft.
Ik heb zelf de A845 en ik moet zeggen dat het een hele goede speler is (vooral voor muziek).
Het enige nadeel is dat dit gewoon niet te koppelen is op OSX. Dat had ik al gelezen op de verpakking dus nam dat op de koop toe. In principe ondersteunt Sony dus geen OSX om je speler op aan te sluiten. Drag en drop gaat wel goed, alleen is dat het enige wat je ermee kunt doen in OSX