Samsung Syncmaster S24A450BWU Zwart Review

Harrycompany 7 maart 2012, laatste update op 7 maart 2012, 2.170 views

Samsung Syncmaster S24A450BWU Zwart

Pluspunten

• Zeer helder beeld en kleuren
  • Verstelbaar in alle mogelijke posities
  • Veel opties
  • Energiezuinig

Minpunten

• Erg brede rand rond scherm
  • Helderheid staat standaard erg hoog

Sinds een week heb ik twee van deze schermen in mijn bezit. De beeldkwaliteit is een grote sprong vooruit ten opzichte van mijn vorige LCD schermen, vooral op het gebied van kleurweergave en helderheid. Er komt echter wel VEEL licht van de monitoren af. Een aanrader is dan ook om de helderheid ongeveer 10 tot 20 procent terug te zetten dan wat de fabrieksinstellingen zijn.

De voet is van degelijke kwaliteit, en het scherm staat stevig. Door de verstelbare hoogte en mogelijkheid tot draaien kan je met het scherm echt alle kanten op.

Verder zijn de features van het scherm prima. Alle aansluitmogelijkheden zitten erop, en je kan met een druk op de knop switchen tussen de verschillende aansluitingen. Een usb hub mis ik niet echt, zeker niet omdat ik meerdere systemen aan 1 monitor heb hangen.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster S24A450BWU Zwart?

Gebruik je dit scherm ook voor gamen? Zo ja, hoe bevalt hij hiervoor?