Specificaties 550W (80 Plus), niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Real Power Pro 550W Review

Emile 23 oktober 2007, 775 views

Cooler Master Real Power Pro 550W

Pluspunten

• Veel vermogen
  • Lekker stil
  • Lichtgevende fans
  • stroommetertje

Minpunten

• Niets...

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Algemene beoordeling
Ik heb deze voeding nu ongeveer een half jaar, en hij bevalt me goed. Nog nooit problemen mee gehad, en geen andere fratsen.

Uitrusting en afwerking
De voeding is goed afgewerkt. Er zitten veel aansluitingen op, geen scherpe randen en een mooie lichtgevende fan. Ook is het leuk dat je er een metertje bij krijgt. Hier kun je op zien hoeveel Watt je computer gebruikt. Deze moet ingebouwd worden in een 3.25" inbouwruimte.

Aansluit- mogelijkheden
Input Voltage: 115/230 Volt wisselstroom V

Bereik ingangsspanning: 90 - 264 V wisselstroom

Vereiste frequentie: 47 - 63 Hz

Input Connector(s): 1

Output Voltage: +3.3, +5, Ī12 V

Output Connector(s): 4-PIN interne voeding, 4-PIN mini-stroomconnector, voeding, 4-pens ATX 12 Volt connector, 15-pens seriŽle ATA-voeding, vermogen 8-pins +12 Volt, 6-pins PCI Express voeding, voeding 24-pins ATX

Stroomuitgang Connector Details:

3 x 15-pens seriŽle ATA-voeding
6 x 4-PIN interne voeding
1 x 4-PIN mini-stroomconnector

Prestaties en stabiliteit
Hij is altijd stabiel, en levert altijd genoeg vermogen.

Geluidsproductie
Hij is altijd lekker stil dankzij de temperatuurgestuurde fan. Hij slaat nooit hoorbaar aan.

Warmteproductie
Hij blijft altijd lekker koel, dus mijn andere componenten hebben geen last van mijn voeding.

De prijs vind ik gewoon goed, je krijgt er een goede voeding voor terug met 550Watt vermogen. §0.18 per Watt vind ik acceptabele prijs.

Heb jij ook een Cooler Master Real Power Pro 550W?

Kun je misschien met OCCT of prime95 je systeem stressen en dan met speedfan de voltages van je psu uitlezen?