Specificaties 40GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD Blue WD400JB, 40GB Review

Priyantha Bleeker 20 april 2005, 252 views

WD Blue WD400JB, 40GB

Pluspunten

• Warmte productie en geluidsproductie, prestatie's voor een lage prijs

Minpunten

• Prestatie's lager als mijn oude IBM GXP 180 60GB

Toen ik de Western Digital 40GB P-ATA schijf kocht was ik redelijk blut dat aangezien ik toen pas net mijn nieuwe complete systeem had ge-upgrade.
Maar ik wilde graag een snel reagerend systeem, dus ik moest wat doen aan mijn hdd configuratie. Dus ik besloot om 2 kleine schijven te kopen en die in een RAID 0 array te zetten.

De prestatie's waren mijn inziens redelijk tot goed. De geluidsproductie was naar mijn mening redelijk laag.
En de warmteproducie vond ik zeker meer dan redelijk, en dan ook gezien ik ze op dat moment nog niet koelde. Al met al een fijne schijf. Ik heb één van de twee schijven weg gegeven aan een vriendin, de andere schijf draait nog altijd in mijn 2e workstation als backup schijf.

Heb jij ook een WD Blue WD400JB, 40GB?