Trust MI-4910D Wireless Optical Mouse Review

Bikerboy 21 oktober 2007, 1.025 views

Trust MI-4910D Wireless Optical Mouse

Pluspunten

• Ontvangst
  • Ligt goed in de hand
  • Extra lange levensduur van de batterijen
  • Makkelijke installatie
  • Navigatie knopjes aan zijkant
  • uiterst precies

Minpunten

• Als je hem lang niet gebruikt moet hij even wakker worden ofzo want dan reageert hij niet direct (een halve seconde ofzo)

Ik heb deze muis gewoon gekocht bij Dynabyte voor 15,- (aangezien dat goedkoper was i.v.m. de de verzendkosten). Toen ik hem uit de doos haalde was ik echt verrast over de bouwkwaliteit (aangezien dit bij Trust vaak van mindere kwaliteit is) er valt niks op aan te merken. Hij ligt super in de hand en is uiterst precies door de 1000 dpi technologie. Ook de knopjes aan de zijkant zijn erg makkelijk (volgende en vorige in interner explorer). De ontvangst ik meer dan 10 meter. Ook extra lange levensduur van de batterijen dankzij nieuwe energiebesparingstechnologie. De snelheid is standaard een stuk sneller dan de oude muis die ik gewend was maar dit is makkelijk terug te schroeven in het configuratiescherm.

Al met al een prima muisje voor weinig geld.

Heb jij ook een Trust MI-4910D Wireless Optical Mouse?

wat is lang niet gebruiken vraag ik mij dan af... Als ik ff ALT TAB naar mijn bureaublad en dan een mailtje tik? Of wat? :P Want het lijkt mij wel irri als ik tijdens een shooter dan die muis als een gestoorde heen en weer moet bewegen voordat ie gaat werken * dood* lol
Nee dat gebeurt pas als hij 5 min niet aangeraakt word. (om energie te besparen denk ik)
Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwd!