Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

Bikerboy 21 oktober 2007, 687 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• Goed ontvangst
  • RF verbinding (integenstelling tot ie van MS via infrarood)
  • Inpluggen en werkern
  • Trackball + scroller

Minpunten

• Wat karig qua MCE knoppen
  • Toetsaanslag kan beter (ook niet heel slecht)
  • Afwerking kon beter (voor het geld ook niet verkeerd)

Net als Silver heb ik GEEN negatieven ervaringen met dit product! Ik heb eigenlijk helemaal geen negatieve ervaringen met Trust. Wat wel gezegd moet worden is dat de bouw kwaliteit iets minder is van trust maar dan moet je echt wat uitgebreider er naar kijken (ik vind het goed genoeg voor het geld). De ontvangst is super, zelfs meer dan 10 meter. Het is heel simpel, inpluggen en werlken. De trackball is even wennen maar eenmaal gewend werkt hij uiterst precies, ook de scroller aan de linkerkant is makkelijk. De toetsaanslag kan beter maar misschien moetten de knoppen nog wat soepeler worden. Qua Media Center toetsen is hij wat karig alleen doorskip, volume, MCE opstarten, en play/pauze knoppen en (geen doorspoel knoppen of opneem knoppen enz.) lang niet zo uitgebreid als de officiele MCE toetsenbord, maarja daar heb ik mijn MCE afstandsbediening voor. Ik heb hem meer voor het internetten en dat soort dinden (eigenlijk meer voor buiten MCE). Nadat ik wat info heb gezocht kwam ik tot de conclusie dat er 2 modellen zijn namelijk de met problemen en zonder problemen. Het toetsenbord met ptoblemen heeft een knopje op de ontvander om van RF kanaal te wisselen en een opbergvakje in het toetsenbord om de ontvanger in op te bergen, Het nieuwe model zonder problemen heeft dit allebei niet! Ik heb dit toetsenbord samen met mijn collega besteld (2 dus) en beiden zijn wij er heel positief over.

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?