LG 32LK430 Review

bobsquad 3 maart 2012, laatste update op 3 maart 2012, 1.580 views

LG 32LK430

Pluspunten

• Helder beeld
  • Geen last van ghosting
  • Mogelijkheid voor een Ziggo kaart
  • Kabelmanagement systeem aan de achterkant
  • Installatie ging zeer makkelijk

Minpunten

• De interface van de TV reageert zeer traag.
  • Geluid standaard niet optimaal.

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Na lang wikken en wegen besloten om deze TV aan te schaffen. Aangezien de TV niet meer mocht kosten als 300 euro gekozen voor dit model. De installatie ging zeer makkelijk zoals hieronder ook bij de pluspunten staat aangeven. Je kunt je TV provider kiezen en dan worden automatisch alle zenders voor je opgezocht welke je zelf dan op de juiste plek kunt zetten.

Geluid van de TV is niet bepaald goed er zijn meerdere opties maar deze klinken niet allemaal even lekker het voordeel is wel dat je zelf ook 2 presets kunt maken na veel aanpassen toch een preset gemaakt waar ik over tevreden ben.

Plus punten:
- Helder beeld
- Geen last van ghosting
- Mogelijkheid voor een Ziggo kaart
- Kabelmanagement systeem aan de achterkant
- Installatie ging zeer makkelijk

Minpunten:
- De interface van de TV reageert zeer traag.
- Geluid standaard niet optimaal.

Puntje wat ik alsnog wil noemen is dat van de 2 USB sticks die ik getest heb 1 zeer traag is en bij een HD film zelfs stottert. Bij de andere geen last van maar mocht je hier gebruik van maken is dit toch wel een puntje om rekening mee te houden. De trage stick is van een onbekend merk en de andere van Kingston.

• Xbox 360

Heb jij ook een LG 32LK430?

Ik heb dezelfde :). Mag ik vragen wat jij verstaat onder een HD film? Naar mijn weten speelt hij alleen DivX af via USB...
Klopt maar deze kan Divx HD afspelen dus gewoon 1080P
Ja, maar 99% van 1080p is mkv
Dat kan nog steeds Divx zijn, divx is een codec, geen container. Maargoed ik neem idd aan dat hij alleen veelvoorkomende containers als avi aankan.
Mijn ouders hebben deze TV Ook, en die kunnen ook gewoon .MKV bestanden afspelen.
Het is dan wel noodzakelijk om de audio te converten.