Acer Allegro M310 Zwart - Reviews

Specificaties 3,6" • 800x480 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Acer Allegro M310 Zwart Review

Moon69Newbie 26 februari 2012, laatste update op 26 februari 2012, 803 views

Acer Allegro M310 Zwart

Pluspunten

• Snel, slank, licht, handig in gebruik

Minpunten

• De camera, zonder flitser geen bruikbare foto's

Ik heb deze GSM sinds 23 feb 2012 in gebruik, mijn 1e Windows Phone, dus ik kan hem niet vergelijken met een andere. Tot nu toe bevalt hij wel goed, heel herkenbaar in het gebruik van WIndows.
Apps toevoegen via Marketplace gaat heel makkelijk, gewoon aansluiten op je pc/laptop, inloggen op de windowphone-site en binnen halen.
Foto's maken gaat ook makkelijk, de expertreview die ik vond op internet, gaf aan dat de knop nogal makkelijk aan te activeren was. Maar op je GSM kun je de gevoeligheid aanpassen, ik heb er tenminste geen last van. De kwaliteit is inderdaad niet bijzonder, daar moet je echt niet veel van verwachten.
Foto's die je van je laptop/pc op de GSM zet, zien er wel goed uit, dus de kwaliteit van het beeldscherm is prima in orde. Pagina's laadt de GSM goed en snel, als de (wifi) verbinding goed is.

Al met al een fijne telefoon, waarvan ik hoop dat deze lang mee zal gaan (de vorige Acer Liquid MT, daarvan was het beeldscherm binnen 2 mndn kapot en deze heb ik als alternatief van Acer aangeboden gekregen) De mijne is overigens de Royal Blue, een donkerblauwe kleur dus.

Heb jij ook een Acer Allegro M310 Zwart?