Thermaltake Soprano VB1000BNS Zwart Review

Turbosjaak 16 oktober 2007, 595 views

Thermaltake Soprano VB1000BNS Zwart

Pluspunten

• Stevig
  • Veel inbouwmogelijkheden voor harde schijven
  • Stijvol ontwerp

Minpunten

• Deurtje van plastic
  • Wellicht had het gemak van het inbouwen iets beter gekunt.
  • De schroefloze installatie werkt niet echt goed
  • Zwaar

Ik was op zoek naar een zwarte behuizing. Ik ben op deze behuizing uitgekomen omdat er zoveel harde schijven inpassen.

Deze kast is van stevig materiaal. Ik vind alleen dat het deurtje ook wel wat steviger kon zijn. Het deurtje is gemaakt van plastic. Voor de rest is het een stevige behuizing.

Er werd een systeem bijgeleverd dat voor een schroefloze installatie van de componenten moest zorgen. Ik dit systeem maar even gebruikt omdat het niet echt goed funcioneerde. Een gedeelte van de meegeleverde klemmetjes was al snel kapot. Ik heb nu alles gewoon met schroeven in de kast vast gezet.

Ook de aansluitingen voor usb en geluid is mischien een beetje onhandig gepositioneerd. Dit zit namelijk midden op de bovenkant van de behuizing Wellicht dat dit beter in de voorkant weggewerkt had kunnen worden.

Heb jij ook een Thermaltake Soprano VB1000BNS Zwart?

mijn vrouw heeft deze kast ook gekocht en kan zeggen dat als je al een grotere graka erin zet je toch wel eens bedrogen kan uitkomen met je HD ruimte

verder is dit wel een leuke kast als je er een beetje voorzichtig mee doet

die plastic bevestigings plaatjes zijn wel goed, zolang als je de HD goed gepositioneerd hebt, ik heb zelf ook de grootste moeite gehad om deze in eerste instantie goed erin te klikken

het stoffilter dat in de voorkant aanwezig is is niet afdoende aangezien het filter in de kap zit en er aan de onderkant nog een opening zit tussen het filter en de 120MM fan waardoor deze toch veel stof en haar(van onze 4 katten) aantrekt

voor zover dat wat ik te zeggen heb over deze kast
Ja, met die grotere Graka kun je wel in de problemen komen inderdaad :)

Ik heb hierin dus ook een kaartje ingezet dat niet echt voor het gamen bedoelt is ( hercules 3d prophet II gts)

Ik vind het alleen jammer dat het deurtje van plastic gemaakt is.
Turbosjaak

Ik overweeg ook om deze kast te kopen maar kun jij mij vertellen of die brede voetjes aan de kast vastzitten of dat je deze ook weg kan laten. Zitten er ook meerdere voetjes bij ??

http://www.funnykareltje.nl _/-\o_ _/-\o_
Ik heb de voetjes ondertussen ook van de kast afgehaald, dit omdat ik deze kast anders niet onder mijn bureau kreeg. Het los halen is makkelijk te doen gewoon een schroef losdraaien en klaar is kees.

Er zitten 4 voetjes bij.