Samsung BD-D7000 Review

wilvisNewbie 24 februari 2012, laatste update op 25 februari 2012, 625 views

Samsung BD-D7000

Pluspunten

• prachtig ontwerp.

Minpunten

• Werkt niet.

Ik heb twee van deze apparaten in bezit gehad. De eerste wilde geen enkele schjf afspelen, de tweede heeft het volbracht om één bluray film af te spelen. Ook deze weer teruggebracht. Beetje lastig dus om de beeldkwaliteit te beoordelen (film was een animatiefilm). Heb geld teruggekregen, want volgens winkelpersoneel waren er zeer veel klachten over deze en nog een aantal spelers van Samsung (bd-d7500 hoorde daar ook bij). "Je moet geluk hebben als de speler het wel doet", werd me verteld.
Ik viel voor het minimalistische design. Ben nu weer op zoek. Overigens schijnen er vanaf eind maart weer een hele nieuwe serie van Samsung op de markt te komen. Een tweede keer dit soort gerommel kan geen enkele fabrikant zich veroorloven. Ik verwacht er dus wel wat van.

Heb jij ook een Samsung BD-D7000?

Hier is geen sprake van goedkoop is duurkoop. Maar omschrijf je probleem. Wat deed het, en wat heb je gedaan?