ICIDU Wireless PCI-Card 300N Review

Jeroen10 24 februari 2012, laatste update op 24 februari 2012, 816 views

ICIDU Wireless PCI-Card 300N

Pluspunten

• Prijs, stabiliteit en makkelijk in te bouwen.

Minpunten

• Tot nu toe geen

Ik schrijf een zeer korte revieuw, ben niet zo technisch aangelegd, dus ik hou het simpel.

Deze ontvanger gekocht ter vervanging van mijn sitecom usb wifi ontvanger, waar ik niet normaal mee kon gamen, ping ging naar de 1000.

De inbouw was erg simpel, na het inbouwen de beidde antennes erop schroeven, cd installeren, vervolgens wpa2 key invoeren en internetten maar.

Ik lees dat mensen problemen hebben met dit apparaat en Windows 7, ik heb ook windows 7, wel de 64 bit versie, maar alles liep vanaf het begin stabiel en absoluut geen problemen.

Waar ik dit apparaat voor gekocht heb doet die goed, ik heb een goede ontvangst, loopt zeer stabiel en heel belangrijk ik kan er mee gamen.

Heb jij ook een ICIDU Wireless PCI-Card 300N?

Weinig geld en kaartjes die altijd goed en automatisch in win 7 al werken. Goed product :)
Of die direct en automatisch werkte weet ik niet, heb direct de drivers van de cd geinstalleerd en hierna deed alles het.
Ik heb de Wireless 150N laatst in een computer gezet, en die werkte out-of-the-box. Erg handig :)