Nokia 6131 Zwart Review

markvt 14 oktober 2007, laatste update op 6 juni 2011, 1.097 views

Nokia 6131 Zwart

Pluspunten

• Bluetooth
  • 1.3 Megapixel camera
  • Knop waarmee je de telefoon openklapt
  • FM radio
  • Symbian S40
  • Infrarood

Minpunten

• Snelle slijtage van de lak aan de binnen en buitenkant.

Ik bezit de NFC versie van de nokia 6131, deze heeft een extra chip aan boord waarmee je o.a. betalingen kan doen voor de rest is de telefoon identiek aan de niet NFC versie.

Dit is een telefoon met een klepje een soms handige functie is een extra knop waarmee je de telefoon in een keer openklapt, echter heeft dit ook nadelen aangezien hij normaal in mijn broekzak zit naast mijn sleutels gebeurt het weleens dat deze knop per ongeluk ingedrukt word.

Deze telefoon bevat de standaard opties zoals, agenda, calculator, etc.

Voor meer informatie over deze telefoon:

Heb jij ook een Nokia 6131 Zwart?

Waar kan je die NFC functie zoal gebruiken?
Zoals in de review staat is de meest bekende mogelijkheid die om er mee te betalen. Momenteel wordt er in Rotterdam een proef gedaan met mobiel betalen door Payter. Ik heb hetzelfde toestel daarvoor in gebruik. Maar behalve betalen kun je er in de toekomst veel meer mee doen.
Slechte review. Kan zeker weten nog uitgebreider. Goede reviews worden zowieso zeldzaam op Tweakers.net omdat blijkbaar iedereen lui is of denkt dat je maximaal 200 woorden moet gebruiken ipv minimaal :/
Ik heb zelf ook dit toestel ter beschikking gekregen voor de payter proef in rotterdam.
Het is een erg eenvoudig te bedienen toestel, met alle belangrijke functies, alleen de geluidskwaliteit heb ik wel eens beter ervaren. Je hebt soms het gevoel dat het geluid overstuurd wordt.