D-Link ShareCenter Pulse DNS-320 Review

Jo3y 22 februari 2012, laatste update op 22 februari 2012, 2.193 views

D-Link ShareCenter Pulse DNS-320

Pluspunten

• Snel, Handig, Makkelijk, Goede user management, als je een Nas nodig hebt, maar niet veel geld hebt ! Zeker aan te raden.

Minpunten

• Eigenlijk nog niks opgemerkt in de 5 maanden dat ik hem gebruik !.

Kwaliteit voeding Score: 5
Hij is goed in gebruik, erg makkelijk in te stellen, en dat in tegenstelling van anderen NAS servers, de interface is lekker snel.
Dat is iets wat je bijvoorbeeld bij de NAS van LG niet tegenkomt.
Zeer te spreken over dit NAS Servertje, gebruikt weinig stroom maar toch van alle gemakken voorzien, ook de USB aansluiting is top !

Zeker een aanrader, goedkoop maar goed in gebruik.
De user management is ideaal, en de DLNA werkt top ! ( Met PS3, Xbox360, TV's en Bluray's )
hij ondersteunt veel extensies, en streamt snel,
De netwerk kaart die erin zit doet zeker zijn werk.
De energiebesparingsfunctie is ook erg goed, en je ziet altijd wanneer je fan aangaat en dergelijke.
Het op afstand benaderen van werkt ook erg goed, wat natuurlijk van belang is.
Ik heb er 2x 2TB inzitten en draai een mirror raid !.
Hij is buiten dit alles ook nog eens erg stil !

Heb jij ook een D-Link ShareCenter Pulse DNS-320?

Hallo, je schrijft dat hij makkelijk te instaleren is. Dat dacht ik ook. Maar voor een "dummy" is het allemaal moeilijk te begrijpen. Wat moet ik waar invullen. Een Nederlandse beschrijving is er niet.
Het helpcenter van D-link helpt alleen de mensen die een betaald domein of hoe heet zoiets, nemen.
Dus je hebt er weer iemand bij nodig die dus weer extra geld kost.
Of weet jij hoe het moet?
B.V.D. Jos
Hey Jos,

Toevallig kan ik
Je daar wel
Bij helpen hoor !

Stuur me even een privebericht met daarin je email adres ;)
Hey Jo3y,

Ik heb sinds vorige week ook de NAS DNS 320 L.
Installatie enzo ging wel. PC herkent de nas, maar mijn televisie niet.
TV herkent mij PC, mijn SONOS maar niet de NAS.
Heb jij enig idee hoe dat komt of welke instelling in de NAS ik daarvoor moet doen.
Ik ben eigenlijk nogal een leek op dat gebied.
Alvast bedankt.

Mvg