Platinum BD-R 25GB 4x, 10 stuks Spindle Review

piet snot 21 februari 2012, laatste update op 21 februari 2012, 1.117 views

Platinum BD-R 25GB 4x, 10 stuks Spindle

Pluspunten

• Goede compatibiliteit, goede prijs, werkt met een huiskamerspeler, en een goedkope lg Brander

Minpunten

• geen slechte eigenschappen gemerkt, wellicht iets minder goede reflectie eigenschappen dan het altijd superiere verbatim, maar de prijs is dan ook vele matel beter.

Prima media, goede compatibiliteit metmijn LG blu ray brander, te branden op de opgegeven 4x speed, en goed afspreelbara op mijn Philips BD-P 9100 huiskamer blu ray speler.

Media zijn niet printable, maar wel goed beschrijfbaar met een dvd pen, en lijken tot op heden goed houdbaar, ca 2 jaar in gebruik nu.

Prijs is zeer goed te noemen!

Aanrader wat mij betreft.

Heb jij ook een Platinum BD-R 25GB 4x, 10 stuks Spindle?

Wat ik niet snap is waarom mensen nu nog schijfjes kopen? Wetend dat bijna alle nieuwe tvs en BR spelers alles ook vanaf een externe HD af kunnen spelen. Met alles erop en eraan uiteraard. Ook de producten die jij beschrijft in je reviewtje.
Ook handig als je nas volloopt, en een disc is soms makkelijker in gebruik, en veel handiger om mee te nemen natuurlijk op vakantie!