Marmitek Digital TV Anywhere Review

robbie303 21 februari 2012, laatste update op 21 februari 2012, 1.607 views

Marmitek Digital TV Anywhere

Pluspunten

• Aan / uit knop aanwezig, dus je hoeft hem niet uit te zetten door de stekker er uit te trekken.

Minpunten

• Slechte beeld kwaliteit.

De Marmitek Digital TV Anywhere heeft alleen maar een Composiet video ingang, geen S-VHS ingang of RGB ingang. De kwaliteit van composiet video is tamelijk slecht, zeker als je het ook nog eens gaat DA-en, wireless oversturen en dan weer AD-en. Ik heb ook de Marmitek 745, die heeft wel een S-VHS ingang en die geeft dus een veel betere video kwaliteit. De Marmitek 745 heeft echter geen geintegreerde IR-extender. Als je een beetje redelijke video kwaliteit wil, dan kun je beter de Marmitek 745 kopen met een losse Marmitek IR-extender, die oplossing is duurder, bestaat uit meer kastjes, maar geeft wel een veel betere video kwaliteit. Ik heb ze allebei gekocht, en was wel tamelijk teleurgesteld dat Marmitek een nieuwer product op de markt brengt dat slechter presteerd dan het oude product.
Als ik de video kwaliteit van de Digital TV anywhere moet omschrijven dan is dat in de lijn van de analoge antenne TV waarop ik 30 jaar geleden op de camping TV keek.

Heb jij ook een Marmitek Digital TV Anywhere?