Specificaties all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

Epson Stylus SX125 Review

tvdhorstNewbie 21 februari 2012, laatste update op 21 februari 2012, 430 views

Epson Stylus SX125

Pluspunten

• goedkoop apparaat

Minpunten

• zuipt inkt
  • slechte ondersteuning en handleiding
  • geen usb-kabel
  • scanner wil plotseling niet meer werken
  • inkt cartiges moeilijk te vervangen

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 2
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 1
Inktverbruik Score: 1
Ik kocht mijn sx 125 een paar maanden gelden en het ding zuipt cartiges in een maand leeg. Ik print niet eens zo vaak en gebruik altijd de laagste print kwaliteit.

Daarnaast is het behoorlijk irritant om cartiges te verwisselen. You moet echt met het apparaat worstelen om de klote cartiges erin or eruit te krijgen. Dat door laten schuiven met de knop werkt meer niet dan wel.

Nu doet ook ineens mijn scanner het niet meer. Bij de techsupport van Epson weten ze van niets. Ze kunnen aleen maar met standaard oplossingen komen van driver opnieuw installeren, alsof ik dat niet al meerdere keren had geprobeerd. Verder gooien ze je constant in de wacht met het meest irritante wachtmuziekje wat je je maar kunt voorstellen.

De handleiding geeft weinig informatie en bestaat uit een verzameling gevouwen papiertjes. Je krijgt ook geen USB-kabel bij eht apparaat terwijl die gewoon nodig is.

Nooit geen Epson meer voor mij.

Heb jij ook een Epson Stylus SX125?

Dit is niet echt een review, toch...
Meer een uitlaatklep van onvrede over een bepaald apparaat..
Eens, we zijn niet ge´nteresseerd in dingen als de kwaliteit van de wachtmuziek ...

De eerste cartridges zitten bij dit apparaat niet vol nee, verre van. Als je zwart niet tijdig vervangt gaat dit apparaat kleur mixen om zwart te maken, en ja dat kost een hoop inkt. Mijn advies; koop er gelijk een Multi-pack bij (T1285).

Het ontbreken van de USB kabel is wel een minpunt, maar dat doen tegenwoordig alle fabrikanten (dat is het marge-artikel geworden sinds er op printers en cartridges geen droog brood meer te verdienen valt).

Het vervangen van cartridges gaat trouwens vanuit Windows vrij eenvoudig;

Vervolgens bij het vervangen van elke cartridge op de knop drukken op de printer.