Enermax Vostok ECA-3120 WS Review

Chovav 11 oktober 2007, 3.175 views

Enermax Vostok ECA-3120 WS

Pluspunten

• nog niet in elkaar gezakt

Minpunten

• zie hierboven... anders schrijf ik mijn review 2 keer

deze case heb ik gekocht voor mijn moeder, zij wou graag een witte case hebben.. ben er zelf niet zo van maar goed..

Ik heb voor de behuizing gekozen vanwege de mooie fotos die te zien waren op internet. Toen ik hem kreeg.. was het een ander verhaal. Ik dacht namelijk dat op de voorkant een glazen plaat werd geplaatst, maar dat bleek glimmend (goedkoop) plastic te zijn. Wat ik dacht aluminium te zijn was nog meer goedkoop plastic, zilver geverfd. De harde schijf led was veel te fel waardoor je echt blind kan worden.. geen grap!! :)

en voor de rest..:

1. De ruimte om de CD ROM te plaatsen was te klein. Dit moest ik oplossen door stukken metaal te buigen (zie foto)
2. De ruimte om de hard schijf te plaatsen was te klein.. dezelfde oplossing..
3. Er is een "no tool" oplossing (zie foto) voor het plaastsen van de CD ROM.. deze werkt niet. het plastic is te dun waardoor het clipje buigt. De hard schijf kon ik wel aan een kan bevestigen daarmee (kleiner formaat) , maar voor mijn grote verbazing was er geen tweede clipje om de andere kant mee te bevesttigen! Scroeven weer dus...
4. de ruimte tussen de gaten waarmee de voeding bevestigd moet worden was te klein, waardoor ik het moest forceren.
5. de kabel om de front panel audio te bevestigen was heel kort waardoor de kabel recht door mijn case moest gaan en niet netjes bestigd kon worden.
6. De case zelf is gemaakt uit dun metaal. met alle gevolgen van dien.
7. Er waren scherpe randen erin waardoor ik 3 keer mijn hand snee
8. er werd aan verf bespaard, niet ZO belangrijk maar laat weer de slechte kwaliteit zien.
9. de voeten van de case zijn gemaakt van hard plastic (zie foto) en niet uit rubber.
10. een klepje waarmee de kaarten bevestigd moeten worden kan niet vast als er al schroeven zijn die die kaarten bevestigen (zie foto).

Heb jij ook een Enermax Vostok ECA-3120 WS?

en hoe ziet de kast er van de buitenkant uit?
als je er niet tevreden over bent, kon je ze toch omruilen? dat zou ik dan toch doen. :)
Ik zal een foto plaatsen van de behuizing vanaf de voorkant.

Ik kan hem niet omruilen omdat ik daar geen tijd voor heb.. mijn moeder moest hem 2 dagen later hebben.. daarna is ze teruggegaan naar zweden. Pech, maarja. ik wou de review schrijven zodat mensen 2 keer na gaan denken voordat ze de behuizing kopen.
k heb deze kast ook,, maar niet zo veel problemen mee hoor, alles past er netjes in.. niks te buigen,, kabel voor front audio lang genoeg, alles netjes weg kunnen werken..

het glimmende vind ik wel grappig niks speciaals,, kast van 50euro kan je niet verwachten dat er glasplaat op zit..
ja en ik weet,, oude topic.. :)