Philips Immersive Sound 5.1 HTS5520 - Reviews

Specificaties 5.1-set met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Philips Immersive Sound 5.1 HTS5520 Review

Kater79 18 februari 2012, laatste update op 18 februari 2012, 1.096 views

Philips Immersive Sound 5.1 HTS5520

Pluspunten

• Mooi en helder geluid, goede bass door woofer

Minpunten

• traag en beknopt menu

Geluidskwaliteit Score: 4
De surroundset biedt voor een huiskamer van 5 bij 5 voldoende om lekker hard en zuiver te knallen. Zowel muziek als films / tv hebben een prima sound! Ook de bijgeleverde woofer heeft een aardig geluid. Het digitale menu van de bijgeleverde dvdspeler is echter wel erg traag. Ook is het maar beknopt (rock, sports, nights, classic en jazz) qua sound menu. Derhalve heeft het gebruiksgemak bij mij 2* gekregen.. Wel zit er (kabel) radio op en speelt hij diverse filmformaten af.. Echter ik kies meestal voor mijn BD van mijn PS3 en heb de surroundset puur voor het geluid wat hij biedt :) De bedrading van de bijgeleverde 3d speakers mag ook langer... dit is echter goed te verhelpen door her en der een kroonsteentje te plaatsen tussen de bedrading om deze zodoende te verlengen (merk geen verschil van geluid na verlenging).

Al met al een mooi product voor niet (al te) veel geld :Y)

Heb jij ook een Philips Immersive Sound 5.1 HTS5520?

Helaas kan ik je reactie niet zien mcsluis...