Sennheiser PC 156 USB Review

goingoutNewbie 8 oktober 2007, 1.172 views

Sennheiser PC 156 USB

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Degelijk
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Microfoon tikt in Skype.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Keurig verpakt in plastic case die makkelijk te openen is.
Duidelijke produktbeschrijving op kaart op de achterkant.

Mooi zwart / zilveren exemplaar.
Zit als gegoten. Voelt comfortabel en oerdegelijk aan.
Microfoon makkelijk omhoog / uit het zicht weg te klappen.
Systeem heeft 1 draad aan linkerzijde. Daarbij is het snoer 3 meter lang dus je kan er echt mee uit de voeten. Degelijke snoeradapter voor USB waardoor deze ook makkelijk is aan te sluiten op laptop of spelconsole.
Sennheiser levert een handig snoerkatrolletje mee waardoor niet gebruikte snoerlengte keurig blijft opgeborgen. Raakt dus niet steeds in de knoop.

Ik blijk prima te verstaan bij gebruik van Skype. Wel merkte ik soms een tikje in de verbinding als ik zelf sprak. Ik heb het apparaat nog maar kort maar ik hou jullie op de hoogte over de verdere ervaringen hiermee.

Heb jij ook een Sennheiser PC 156 USB?

Wat was voor jou de reden om een USB headset te kopen en niet eentje met normale jack aansluitingen?