Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth Review

kstang80 2 oktober 2007, 1.089 views

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Pluspunten

• Geen ontvanger nodig
  • Direct herkend, zonder drivers te installeren
  • Laser-technologie
  • Beschermhoes
  • Batterij leeg-indicator
  • Met software geinstalleerd kan je in-/ uitzoomen

Minpunten

• Geen extra knoppen
  • Verbinding valt weg nadat de laptop uit standby is gehaald

Een week terug deze muis gekocht, omdat ik zelf een Macbook heb. Had toen nog getwijfeld of ik niet een Mighty Mouse beter kon kopen. Maar mijn broertje had een Mighty Mouse gekocht, en naar mijn idee is het toch niet echt lekker om mee te werken. Omdat ik al jaren goede ervaring had met Logitech producten toen maar besloten deze te kopen.

Installatie
Installatie gaat heel makkelijk, alleen maar via Bluetooth verbinding maken en je hebt hem aan de praat. De software die erbij zit voegt wat extra's aan de functionaliteit toe, maar je hebt het niet echt nodig.

Gebruik
Scrollen gaat makkelijk, maar die nieuwe "MicroGear™-scrollwiel" zit er niet op, dus je kan niet even snel door een pagina heen vliegen. Voor de rest zitten er ook geen extra knoppen op zoals bij de "Nano" muizen en zo. Dus behalve de linker- en rechtermuisknoppen heb je alleen maar een scroll-wiel extra. Er wordt ook nog een zwarte beschermhoes meegeleverd. Onder de muis zit ook nog een aan/ uit-schakelaar waarmee je de muis uit kan zetten.

Vormgeving
Ziet er gelikt uit in wit, past perfect bij mijn Macbook. Hij is niet al te groot, en ligt wel lekker in de hand. Hij is niet al te zwaar (ook al zitten er twee penlites in), ik had de Kensington Si670m ook in handen gehad, en die was echt veel zwaarder. De muis is net 1 of 2 mm hoger dan mijn dichtgeklapte Macbook. De muis voelt ook niet goedkoop aan, het kunststof dat gebruikt is voelt redelijk dik aan.

Heb jij ook een Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth?