Sitecom CN-061 7 port USB Hub Review

mrwolf 10 februari 2012, laatste update op 10 februari 2012, 1.336 views

Sitecom CN-061 7 port USB Hub

Pluspunten

• Als het werkt is het een ideale uitbreiding, 7 poorten zijn gewoon handig als je veel randapparatuur hebt en je wilt niet steeds achter je PC kruipen of stekkers wisselen.

Minpunten

• Ik had 3 exemplaren nodig voordat er eentje goed werkte...

Features Score: 3
Ik ben inmiddels toe aan mijn derde exemplaar van deze USB-hub. Hoeveel mis kan er zijn met zo'n ding zou je denken, maar dit heeft me al heel wat irritatie bezorgd!

Ik was op zoek naar een USB-hub om mijn iPhone, 2 USB harddisks en 3 USB-kabels voor apparatuur (micro-usb, mini-USB en nog een) aan te koppelen. Ik wilde er persť een met een externe voeding, omdat ik in het verleden nog wel eens had dat er apparaten waren die alleen aan de USB-spanning niet genoeg hadden.

Poging 1
Aangesloten, maar ik merkte direct al dat de voeding een zoemend geluid maakte. Ik vertrouwde het niet, en heb deze geruild

Poging 2
Aangesloten, voeding was stil, en installatie in Windows7 ging goed. Tot een week later het apparaat niet meer herkend werd in Windows, en ik met geen mogelijkheid dit meer goedkreeg. Weer omgeruild dus.

Poging 3
De derde versie staat nu een week of 3 gewoon zijn werk te doen, USB-hubben. Geen problemen meer, maar ook weinig spannends over te melden. Het is een 7-poorts USB hub. :)

Heb jij ook een Sitecom CN-061 7 port USB Hub?

Driemaal is scheepsrecht :9
weinig spannends over te melden. Het is een 7-poorts USB hub
Dit is dan ook geen review. Het enige dat je doet is aangeven dat je 2 defecte hubs gehad hebt, de review zelf ontbreekt.