Specificaties 5,25" formaat met lcd-scherm - Bekijk alle specificaties

NZXT Sentry 2 Review

WinXis 9 februari 2012, laatste update op 9 februari 2012, 972 views

NZXT Sentry 2

Pluspunten

• Mooi interface
  • Makkelijk te besturen
  • Goede afstelling van de fans

Minpunten

• Ratelend geluid bij veel fans (waaronder de mijne)
  • Geen fans tegelijk besturen
  • Plakkertjes bij de temp. sensors zijn zwak

Features Score: 4
Kwaliteit Score: 2
Ik heb deze fancontroller besteld op 1-2-2012
Na een week pas binnengekregen door enige moeilijk heden bij Afuture

Installatie:
De Sentry is heel gemakkelijk te installeren, hij word gewoon vast gezet met 4 schroeven en daarna sluit je hem aan op een 4-pins molex stekker voor de stroom.
Voor de fans heb je 2-pins molex stekkers en 3-pins molex stekker, zelf heb ik de 2-pins gebruikt omdat deze handiger zijn voor in mijn kast

Besturing:
De besturing gaat heel simpel, het is gewoon fan selecteren en + en -
Wel vind ik jammer dat je de fans niet tegelijkertijd op een bepaalde snelheid kunt zetten

Slechte kanten:
Na het installeren kwam ik erachter dat hij niet overweg kan met mijn fans en daarom een ratelend geluid maakt.

Heb jij ook een NZXT Sentry 2?

Jammer dat je precies die fans hebt waarmee hij niet overweg kan :'(
Mooie interface? Persoonlijk vind ik het er niet uit zien maar ja dat is een kwestie van smaak.
Ja, en om nou 30 uit te gaan geven aan nieuwe fans vind ik toch niet zo leuk.
Eerlijk gezegt vind ik de interface zelf best mooi, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Het blauw van de controller past goed bij mijn case dus ik vond het wel passen
Ik zou zeggen netjes inpakken O-) en terugbrengen.
De controller off de fans?
De controller veroorzaakt toch het ratelende geluid :? Maar als je liever de fans terugbrengt...
Nee, de fans maken het geluid.
Sommige fans kunnen niet overweg met het signaal/voltage wat de controller afgeeft. Veel fans hebben dit niet maar sommige wel, waaronder die van mij.