Philips PTA516 Actieve 3D-bril Review

Danny081 8 februari 2012, laatste update op 8 februari 2012, 1.393 views

Philips PTA516 Actieve 3D-bril

Pluspunten

• PLUSPUNTEN: Bril zit lekker en kijkt prettg.

Minpunten

• MINPUNTEN: De bril bromt een beetje maar dit merk je alleen tijdens stille momenten in een film. Ik kan begrijpen dat sommige mensen zich hier aan zouden kunnen ergeren. Ook zit er aan de binnenkant een sticker met het serienummer dat uit de ooghoeken zichtbaar is. Persoonlijk dacht ik dat het irritant zou zijn maar tijdens de film merkte ik er weinig van.

Kwaliteit Score: 4
MODEL: Het model ziet er erg slick uit. Het grijs met zwart maakt de bril wat sjieker dan de meeste andere designs.

COMFORT: De neusbrug van de bril is niet verstelbaar maar ondanks dat zit de bril erg lekker. Ook het gewicht is prima. Mensen met een bril kunnen deze gewoon ophouden want de 3d bril heeft een breed montuur.

Al met al een fijne bril. Gelukkig maar want dit was de enige bril die compatible is met mijn tv. Bij Redcoon was hij snel geleverd maar ik kreeg geen gehoor bij andere bedrijven die beweerde de bril op voorraad te hebben. Zelfs niet bij het bedrijf waar ik de tv heb aangeschaft.

• philips plf529606

Heb jij ook een Philips PTA516 Actieve 3D-bril?

Beetje karige review :'( Wat meer info en wat foto's zouden al een verbetering zijn.
Je opmerkingen onder negatieve eigenschappen (bijna net zo lang als je hele review) had je ook gewoon in je review kunnen opnemen. 1 ster voor de moeite.
Nog een negatieve kanttekening aan deze bril is toch zeker de beschikbaarheid. Ik heb al een paar maanden een 40PFL8606 in huis, maar een winkel vinden met tenminste 1 bril op voorraad is nog niet gelukt...
@Danny79: bij 4Launch bestellen: 2 uur geleden besteld, betaald en net 2 minuten geleden opgestuurd.
Was deze destijds ook 77 euro? :o