Trust BT-9300 Wireless PC Audio System Review

donshuunouo 29 september 2007, 1.535 views

Trust BT-9300 Wireless PC Audio System

Pluspunten

• Geen positieve eigenschappen, ik heb het niet aan de praat kunnen krijgen.

Minpunten

• Ik heb het niet aan de praat kunnen krijgen.

Trust BT-9300 Wireless Audio System. Aangeschaft voor Eur. 79,95.

Exact volgens de handleiding geinstallerd. Bij het insteken van de USB dongle, kreeg ik na een minuut of wat de melding dat installeren mislukt was en dat het apparaat mogelijk niet bruikbaar was. Hierna geen enkel geluid kunnen krijgen. Opnieuw installeren helpt ook niet, je kan de usb installatie niet ongedaan maken. Er zijn ook geen drivers c.q. wordt geen installatie cd meegeleverd of te downloaden.

Al met al na enige uren klooien, geen enkel geluid. Retour winkel, waar ik geen geld terug krijg.... :'(

XP Home Edition

Heb jij ook een Trust BT-9300 Wireless PC Audio System?

Dat is nog eens een korte maar krachtige review; Do not trust Trust ;)
Krachtige review my ass... Dit gaat nergens over. Misschien moet deze man maar eens de handleiding doorgaan lezen. Oke ik heb niks gezegt, maar dit vind ik geen review van een product! @ blup

[Reactie gewijzigd door Henk3 op 29 september 2007 21:07]

Anders moet deze man eerst de review lezen alvorens te reageren.
Trust is waardeloos, dat kan iedereen je vertellen