Specificaties 1,8" display, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 1800 Grijs (Vodafone-prepaid) Review

SonnyBonds 8 februari 2012, laatste update op 9 februari 2012, 542 views

Nokia 1800 Grijs (Vodafone-prepaid)

Pluspunten

• goedkoop
  • accuduur
  • FM radio

Minpunten

• speaker bouw

Nokia laat hier goed zien hoe je een gsm niet moet maken. Als je belt, hoor je het geluid beter aan de achterkant van de gsm dan aan de voorkant. Als je dus in de trein zit te bellen kan de persoon naast je het hele gesprek letterlijk volgen. Echt een misser van Nokia. Deze gsm is alleen bruikbaar als je de oordopjes gebruikt. Kan ik nog mijn geld terug krijgen!???

voor de prijs verwacht ik ook geen smartphone. Maar dit is wel erg treurig. Hoop dat de Lumia 800 beter inelkaar zit.
Verder is het wel een aardige budget gsm met een aantal handige functies zoals: FM radio, kalender, zaklamp.

• iphone 3g

Heb jij ook een Nokia 1800 Grijs (Vodafone-prepaid)?

Ook even een vergelijking he deze en de lumia 800. Goed niet dat het betekent dat je privé gesprek dankzij deze telefoon door iedereen hoorbaar is omdat die goedkoop is maar toch, wellicht een productie fout of misschien wel een instelling?
ff voor de duidelijkheid: De gsm staat niet op de speaker of zo. Heb ik al gecheckt natuurlijk. En ik ben ook niet de enige die het probleem heeft ondekt:
Geluid aan de achterkant harder dan aan de voorkant en dan voor een ander verstaanbaar in de trein? Even de luidsprekerfunctie uitzetten lijkt me.

edit: oh, te lang gewacht. Ik heb 'm ook een tijdje gebruikt maar had geen last van dit probleem, vandaar.

[Reactie gewijzigd door blinkenlights op 8 februari 2012 21:03]