Samsung Galaxy Ace S5830 Wit Review

williewimp 6 februari 2012, laatste update op 6 februari 2012, 1.629 views

Samsung Galaxy Ace S5830 Wit

Pluspunten

• redelijke prijs, makkelijk in het gebruik en geschikt voor de lichte gebruiker

Minpunten

• slechte camera, niet al te snelle processor

Ik heb deze telefoon inmiddels een half jaar, en heb er dus al een tijdje mee kunnen spelen. Ik noem hier nog even wat dingen op die er voor mij uitsprongen en die invloed kunnen hebben op de keuze van mogelijke toekomstige gebruikers. Als laatste nog een korte conclusie

De processor is een tikje aan de trage kant. Als je snel iemand wilt bellen bijvoorbeeld kan dit vervelend zijn. Voor veeleisende spelletjes zoals angrybirds kan de telefoon net wat tekort komen en flink gaan haperen. lichte spelletjes en social media apps draaien probleemloos, net als youtube. Bij het afsluiten of opstarten van apps kan de telefoon ook behoorlijk traag zijn.
Daarnaast is de camera niet de beste, de kleuren echtheid is vaak slecht en focussen in donkere omstandigheden gaat heel slecht.
Ook heb ik af en toe dat hij spontaan opnieuw opstart omdat een op de achtergrond draaiende applicatie vastloopt. Heel vaag, maar binnen 10 seconden weg. Het zal wel exemplarisch zijn, maar wel jammer.
Als je niet al te veel belt en speelt met je telefoon, is 2 dagen op een batterij te doen. Ik haal dat af en toe, maar ik ben een vrij lichte gebruiker.

Wil je een degelijke android telefoon voor een redelijk bescheiden prijsje omdat je graag wil facebooken, whatsappen, youtuben of een simpel spelletje doen, dan is deze geschikt. Wil je het beste van het beste? Zoek dan verder!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Ace S5830 Wit?

Bedankt voor je review en duidelijke conclusie!