Specificaties 5.1-kanaals met 95W versterker en 4x HDMI - Bekijk alle specificaties

Harman Kardon AVR 165 Review

AliS87 3 februari 2012, 1.852 views

Harman Kardon AVR 165

Pluspunten

• Geluid setup is perfect! Je kan van alles wijzigen hoe je het wilt

Minpunten

• knopjes van afstandbediening zijn niet zo comfortabel

Geluidskwaliteit Score: 4
Op zich een goeie receiver voor deze prijs. Ik vind afstandbediening echter tegenvallen. Ik had een mooiere en comfortabelere afstandbediening van Harman Kardon verwacht.

Een beetje ingewikkeld systeem voor een beginner.

De hoge en lage tonen, bass, treble, alles kun je naar je eigen wens instellen.

Ik heb deze receiver met Harman Kardon HKTS 16BQ gekocht, 9BQ begint soms te kraken wat geluid betreft als je het geluid te hard aan zet. Combinatie met 16BQ was daarom veel beter.

Heb jij ook een Harman Kardon AVR 165?

Dit is wel een erg kale review.. Het is toch de bedoeling om uitgebreid uitleg te geven wat de positieve en negatieve eigenschappen zijn, en waarom dat zo is.

Aan een review als deze kan men weinig waarde hechten.
Kon deze versterker HD Master Audio afspelen??