Nexus Silicon Absorber voor 120 mm casefan Review

Namsan 3 februari 2012, laatste update op 3 februari 2012, 559 views

Nexus Silicon Absorber voor 120 mm casefan

Pluspunten

• Kan geen kwaad, makkelijk te monteren, goedkoop.

Minpunten

• Geen.

Bewerkbaarheid Score: 4
Isolatie Score: 4
Twee van deze absorbers aangeschaft om de trillingen die de case fans overbrengen op de behuizing tegen te gaan. Plaatsing van de absorbers is eenvoudig: fan losmaken absorber ertussen en weer bevestigen met normale schroeven of meegeleverde rubber fan mounts.
In welke mate de geluidsproductie door plaatsing van de fan absorbers is afgenomen heb ik niet gemeten maar het kan, zeker voor de prijs, geen kwaad. Alle kleine beetjes helpen.

Heb jij ook een Nexus Silicon Absorber voor 120 mm casefan?

mijns inziens doet een stukje binnenband hetzelfde.
naar mijn inziens is dat niet zo netjes.
Tja dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe jij jouw binnenband snijdt ;) Ik heb zelf geen window in mijn kast dus maakt mij eigenlijk totaal niet uit als er een stukje binnenband uitsteekt :)
HALFORDS binnenband 26 x 1 3/8, 3,99... kan je heel wat fannetjes van doen.
Geef zelf toch de voorkeur aan een op maat gemaakte absorber.