Specificaties 3,7" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Omnia W i8350 Zwart Review

VS60 8 maart 2012, laatste update op 8 maart 2012, 735 views

Samsung Omnia W i8350 Zwart

Pluspunten

• Mooi strak design
  • Geen kraakjes of rammeltjes in de behuizing.
  • Ik ben aangenaam verrast door het geluid.
  • het scherm !!
  • WP7: Supersnel. Alles werkt heerlijk soepel.
  • goede GPS

Minpunten

• plastic achterkant. (alu look)
  • knopjes aan de zijkant geven 'net niet' het goede gevoel.
  • camera is niet geweldig
  • verbindingsproblemen zoals omschreven in de review

Een heerlijke telefoon die perfect in harmonie is met Windows Phone 7(.5).

Het toestel is lekker dun, ligt goed in de hand en heeft een fantastisch scherm. Windows 7 loopt echt als een trein, maar dat is volgens mij op elke telefoon die met dit OS geleverd wordt.
Standaard wordt de telefoon geleverd met een aantal apps die ik na een paar dagen gebruik verwijderd heb; onnodig of niet zo goed.
Het externe geluid van de telefoon is mij in positieve zin opgevallen tijdens het bekijken van Youtube filmpjes. De camera op de telefoon is prima voor gewoon gebruik, maar niet van uitzonderlijke kwaliteit. De GPS in de telefoon werkt lekker en is goed bij de les.

De telefoon wordt geleverd met een goedkoop setje oordopjes, een fijne en compacte oplader en een USB kabeltje. Ik dacht dat er standaard een hoesje meegeleverd werd, maar dat blijkt niet zo te zijn.

Een aantal nadelen die ik ervaar: de knopjes aan de zijkant van het toestel zijn het 'net niet'. Begrijp me niet verkeerd, ze zijn gewoon degelijk en prima te bedienen, maar er zit wat bewegingsvrijheid in. Verder wil het wel eens gebeuren dat ik tijdens het gebruik per ongeluk op de zoekknop druk en Bing start.
Een ander probleem dat ik heb heeft te maken met mijn verbindingen. Zodra ik wi-fi en data aan heb staan wil het bij een slecht wi-fi bereik wel eens gebeuren dat de telefoon geen keuze kan maken tussen de twee en geen verbinding geeft.

Heb jij ook een Samsung Omnia W i8350 Zwart?

Verbindingsproblemen nog niet kunnen vaststellen met mijn toestel. Updates allemaal al gedaan? Anders toch eens langs de winkel mee gaan.
Alle updates via Zune-software al gedaan? Misschien kan dat je verbindingsprobleem oplossen. Heb hier met mijn toestel toch geen last van.
hey

hoe zit het met dat het een windowsphone met apps. de gangbare apps te verkrijgen?

en qua ruimte de 8gb? kun je die 8 gb ook echt gebruiken of gaat er nog iets vanaf omdat windows erop staat? En zit die 8gb snel vol als je maar weinig muziek op hebt staan?

gr tim