Specificaties 27" @ 2560x1440 (H-IPS, 6ms) - Bekijk alle specificaties

Dell Ultrasharp U2711 Zwart Review

Random aka Indy 2 februari 2012, laatste update op 3 februari 2012, 812 views

Dell Ultrasharp U2711 Zwart

Pluspunten

• Kleuren, resolutie, extra's (usb hub, mem card reader), instelbaarheid, scherpte, aansluitmogelijkheden,

Minpunten

• Uitzicht is wat industrieel.
  • Games opstarten duurt iets langer(zelfs in native resolutie)

Na 1 dag gebruik, een echt stevig technisch onderbouwde review is dit niet( moet je de review van Kid lezen).

Als je van een Acer X243w komt, ook geen slecht scherm, is het toch een WERELD van verschil, de kleuren spatten gewoon van je scherm en elke foto of film is zoveel scherper. In mijn bescheiden mening is dit na een ssd schijf de beste upgrade die je jezelf cadeau kan doen. Het ontwerp is zakelijk, geen overbodige franje qua uitzicht maar de extra usb hub en de in het scherm ingebouwde memory card lezer is wel handig en je went er snel aan om het te hebben. Heb er vandaag verschillende uren op gegamed(waar ik toch angst had voor ghosting) ik kan me niets van die aard herinneren of dat ik er last van gehad heb in MW3. Wat ik wel ondervond was wederom hoe de maps in MW3 er uit zagen, echt veel mooier en zoveel scherper, ik betrapte er mezelf op dat ik eerder aan rondkijken was dan aan het gamen. Ik ben geen Dell liefhebber voor desktops, ik knutsel liever zelf mijn pc in elkaar, maar dit scherm is een schot in de roos. Betwijfel sterk of een ander scherm hier beter kan ( voor die prijs).

Heb jij ook een Dell Ultrasharp U2711 Zwart?

top! Heb er vandaag verschillende uren op gegamed(waar ik toch angst had voor ghosting)

dit is wat ik graag wilde weten!

misschien kun je het als gamer de review meer onderbouwen! pv aansluiting op videokaart en de settings etc etc ^^
Bij pixeldefecten heb je niet de maximale score gegeven.
Je hebt dus pixeldefecten?
Als je bij bijv. Alternate besteld mag je sowieso alles omruilen binnen 8(?) dagen, ongeacht de reden. Een pixeldefect is natuurlijk een goede reden :).
(Of zou het hier alleen de wettelijke bedenktijd zijn, die Alternate in een marketing-jasje heeft gegoten?)