Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 Review

Namsan 1 februari 2012, laatste update op 1 februari 2012, 1.239 views

Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9

Pluspunten

• Stabiel, lage temperatuur, verhouding prijs/kwaliteit.

Minpunten

• Geen.

Stabiliteit Score: 5
Mijn systeem voorzien van 4 Corsair XMS3 4GB DDR3 1333Mhz modules.
De geheugen modules zijn voorzien van z.g.n. 'heat spreaders' ter bevordering van de warmte afvoer. Het maakt de modules daarnaast iets minder kwetsbaar en de modules zijn ook gemakkelijker in de geheugenbanken van een moederbord te plaatsen.
In hoeverre de 'heat spreaders' goed hun werk doen kan ik moeilijk beoordelen. In 'idle' toestand is de temperatuur van de geheugen modules tussen de 31 en 39 graden Celcius (gemeten met een temperatuursensor die op 1 van de modules is aangebracht).
Op basis van mijn ervaring is dit prima, stabiel geheugen voor een redelijke prijs.

Heb jij ook een Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9?