Microsoft Wireless Mobile Mouse 1000 Zwart Review

Namsan 1 februari 2012, laatste update op 1 februari 2012, 966 views

Microsoft Wireless Mobile Mouse 1000 Zwart

Pluspunten

• Prijs, kwaliteit, levensduur batterij, formaat.

Minpunten

• Geen.

De muis in eerste instantie gekocht voor bij mijn netbook maar nu al weer een tijdje naar tevredenheid in gebruik bij mijn desktop. De nano ontvanger, het formaat (klein) en de prijs waren voor mij de belangrijkste redenen om deze muis te kopen.
Nano ontvanger in een usb poort steken en de muis kan direct worden gebruikt zonder overbodige software te hoeven installeren. De muis werkt op 1 AA batterij en voorzover ik heb ervaren gaat een batterij erg lang mee terwijl ik hem vrijwel nooit uitschakel.
Voor een goedkope muis, ik heb er destijds 12 euro voor betaald, is hij van goede kwaliteit. De muis voelt degelijk aan en na langdurig, intensief gebruik nog geen spoor van slijtage.
Wat mij betreft een aanrader als je op zoek bent naar een goedkope, kleine, handzame muis waarvan je de batterij niet constant hoeft te vervangen.

Heb jij ook een Microsoft Wireless Mobile Mouse 1000 Zwart?