Specificaties Rad. HD6850 (775MHz), 1GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

HIS HD 6850 1GB GDDR5 PCIe Review

LeipeTiny 30 januari 2012, laatste update op 30 januari 2012, 589 views

HIS HD 6850 1GB GDDR5 PCIe

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluidsproductie laag

Minpunten

• Waardeloze stock koelers.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Over het algemeen zeker niet ontevreden geweest met de kaart, heb er 2 van in mijn systeem hangen in CrossFire en werkt over het algemeen gewoon zoals het hoort.

Alleen de kwaliteit van de koelers (stock) zijn gewoon RUK! heb 1 van de 2 kaarten net een kleine 3 maanden en de koeler flipt hem al helemaal. Hoop herrie, klinkt alsof de lagers van de koeler kapot zijn gelopen. Naar een paar lichte aanrakingen tegen de fan aan stopt het geluid en loopt hij mooi zacht. De 2e kaart ongeveer een jaar oud, begint nou ook spontaan met herrie schoppen.. ook hier geldt precies het zelfde.. een aantal keer aanraken en het is weer stil..

Al met al echt niet ontevreden, maar erg jammer dat ze er, volgens mij, zulke goedkope kwaliteit koelers op drukken..

Heb jij ook een HIS HD 6850 1GB GDDR5 PCIe?

Zelfde probleem ooit gehad met een HIS-kaart!

Dit was dan wel een 4870, maar ook hiervan ging de fan na een tijdje lawaai maken. Na een maand of 2 hield de fan er dan ook mee op!!!

Voor deze jongen geen HIS meer.....
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem.
Is er inmiddels hier een goede oplossing voor?
Ik wordt gek van het kabaal.
Hallo,

Mijn oplossing was garantie en je koeler laten vervangen.

Anders kun je beter een nieuwe videokaart kopen. Of zelf proberen je koeler te vervangen
Hallo Tiny,
Bedankt voor je reactie.
Mijn bestelling was 3 jaar geleden, dus garantie wordt hem niet.
Welke koeler zou er goed op passen?