Trust Pyramid 7 Port USB 2.0 Hub Review

kevieeen 26 januari 2012, laatste update op 26 januari 2012, 1.703 views

Trust Pyramid 7 Port USB 2.0 Hub

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Ondeugdelijk

Features Score: 3
Let op: dit is eerder een heads up dan een review.

Na het testen van drie verschillende exemplaren van deze HUB (steeds afwachtend op RMA), wil ik iedereen behoeden voor een miskoop.

Ik heb de HUB's uitvoerig getest met- en op alle mogelijke apparatuur bij mij in huis, en heb maar één werkende combinatie gevonden. In alle andere scenario's vertoont de HUB een raar probleem waarbij de verbinding met de HUB steeds tijdelijk verbroken wordt.

Het probleem doet zich voor op 3 desktop pc's (allen volledig up-to-date met de nieuwste drivers), een laptop (eveneens up-to-date), en mijn Xtreamer Media Speler.

Van alle apparatuur en besturingssystemen werkt er maar één: de desktop van mijn vrouw met Windows 7 Pro 64 bit.

Aan het besturingssysteem ligt het echter niet, want met mijn laptop (ook W7 Pro 64bit) werkt de HUB weer niet.

Om problemen van de systeemkant uit te sluiten heb ik alle USB hosts opnieuw geïnstalleerd, en energiebeheer (automatisch uitschakelen van USB hosts) uitgeschakeld, dit alles maakte echter geen enkel verschil.

Ondertussen heb ik het opgegeven om deze HUB werkende te krijgen op mijn systeem daar niks lijkt te werken, al heeft het me op dag 1 wel een beschadigde MFT bezorgd van een externe schijf, wat goed was voor 2 dagen alle bestanden manueel doorlopen en hernoemen.

Bezint eer ge begint met dit product!

Heb jij ook een Trust Pyramid 7 Port USB 2.0 Hub?

vervelend. heb dit ding ook nooit problemen mee, hij breidt zowel mijn laptop uit 3x xbox 360 controller als mijn pc, ook 4x 360 controller, werkt feilloos. ook aansluiten usb flashdrive werkt zonder problemen op usb 2.0 snelheid,