Specificaties 3,3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson Xperia Ray Zwart Review

steef125 26 januari 2012, laatste update op 26 januari 2012, 746 views

Sony Ericsson Xperia Ray Zwart

Pluspunten

• Desing ligt lekker in de hand
  • Klein maar toch groot
  • super camera
  • 3.5 Jackplug

Minpunten

• ligt (geeft een goedkoop gevoel )( vindt ik )

Hallo,

vanaf december heb ik deze telefoon....
in mijn opzichte is dit weer een technisch hoogstandje van Sony Ericsson zelf.
Hij behoort tot zeer vriendelijk gebruikersgemak,
hij staat ook volledig in verbinding met Facebook en Twitter. (dat kun je ook uitschakelen, zodat je niet steeds wordt gedwongen om een account aan te maken ;) )

nu heb ik er alweer een probleem mee gehad, ik als pechvogel natuurlijk..
maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het behoorlijk goed is opgelost..
op de telefoon zelf zit een support programma, en daarmee kan je via Sony Ericsson Xperia Nederland, contact opnemen met de helpdesk (via Mail of MMS) heb ik toen via mijn telefoon gedaan.. en binnen een dag haf ik alweer een email terug, dat Ze mijn provider graag wouden weten en als het misschien zelf kon, contact opnemen met je mobiele provider, Als er nog opmerkingen waren of ik dat nog even wou laten weten,

ook is deze telefoon uitgebreid met een software voor op de computer, die zit er standaard op.
wanneer jij je telefoon verbindt met je computer (via de USB kabel Bijv. ) dan wordt er direct gevraagd of je dat programma wilt installeren... dus niet via een meestal meegeleverde CD-Rom...

ook merk je er niet veel van dat hij eigenlijk best wel klein is, het typen gaat in het begin wel even moeilijk, maar is eigenlijk ook meer een kwestie van wennen....

Heb jij ook een Sony Ericsson Xperia Ray Zwart?