WD Elements Desktop 2TB Zwart Review

lj_tree 26 januari 2012, laatste update op 26 januari 2012, 1.500 views

WD Elements Desktop 2TB Zwart

Pluspunten

• Zeer stil
  • Lage warmteproductie
  • strak design
  • prijs (ten opzicht van een interne schijf en gezien de huidige prijsstijgingen)

Minpunten

• nog geen gevonden behalve de huidige prijs van harde schijven maar dat valt bij deze nog behoorlijk mee.

Mobiliteit Score: 4
Een kort stukje tekst over deze harde schijf.

Ik heb deze gisteren aangesloten op mijn htpc. Het ding werkt direct. USB aansluiten, power aansluiten en gas erop. Effectieve ruimte onder windows is 1,81TB. Geluidproductie is ERG laag! Dit omdat er een 5400 RPM schijf in zit waarvan ik er ook 4 in me htpc heb zitten dus ik ben er al bekend (en verwend) mee. Gisterenavond 1,5TB aan het kopieren gezet, en vanmorgen bijna klaar. GEzien de schijf de hele nacht aan het schrijven is geweest is hij nog opvallend lauw. Warmteproductie is dus erg goed.

Ik heb deze afgelopen week voor 99,95 euro besteld bij komplett. Nette prijs als je dit vergelijkt met een intern model.

Mobiliteit is goed te noemen voor een 3,5" model. Natuurlijk lomp, groot en zwaar vergeleken een 2,5" model maar das geen vergelijking.

Wanneer ik mijn htpc op orde heb ga ik wat benchmarks draaien om de review wat completer te maken. Al met al ERG tevreden over de aankoop!

Heb jij ook een WD Elements Desktop 2TB Zwart?