LG Optimus P970 Zwart Review

HighDefenition 25 januari 2012, laatste update op 25 januari 2012, 1.435 views

LG Optimus P970 Zwart

Pluspunten

• Goeie prijs/kwaliteit/functies
  • Het toestel ligt lekker in de hand
  • Extra toebehoren bijgeleverd

Minpunten

• Slechte Accu (intensief gebruik)
  • Lichte kant (109 gram)

Hierbij mijn eerste review op Tweakers, ik hoop dat jullie de eventuele spelfouten over het hoofd zien. :)

Mijn review gaat over de LG Optimus black. Ik heb deze telefoon sinds januari 2012 in gebruik.
Ik gebruik de telefoon voornamelijk om the Whatsappen/Twitteren/Facebook. Overige dingen zoals af en toe het gebruik van de camera, een paar telefoontjes per dag, en een paar sms'jes.

Ik heb de LG Optimus Black gekocht omdat ik toe was aan een nieuwe telefoon. Na een tijdje te hebben gezocht naar een goed betaalbaar toetsel, met goeie functies, ben ik uitgekomen op deze telefoon.
De telefoon is vergeleken met de prijs voor mij een goede koop geweest. Ik ben alleen wat minder te spreken over de accu...

Omdat ik mijn telefoon gebruik voor socialnetwork's heb ik internet nodig. Voor dit internet heb ik de telefoon gekocht met een internet abonnement. Wanneer ik de telefoon van de oplader afhaal (Rond 8:00), en mijn 3G netwerk aanzet is de accu gewoon vol, maar wanneer ik later op de dag de batterij vergelijk met de dingen die ik heb gedaan met het mobiel is de accu erg snel leeg. Dit komt uiteraard door het intensive netwerk gebruik.

Zelf zou ik de telefoon niet afraden voor de andere functies! Het apparaat werkt gewoon prima en de Android versie (2.2.2) loopt zelden vast. Er zit een redelijke camera (5mp), en WiFi op dat allemaal goed werkt.

+ Punten:

-Goede prijs/kwaliteit/functies
-Het toestel ligt lekker in de hand
-Er wordt een oplader (mini-usb) en oordopjes van LG bij geleverd

- Punten:

-Accu snel leeg bij intensief internet gebruik
-De telefoon is aan de lichte kant (109 gram), dit vind ik zelf niet super.

Ik hoop dat ik beetje een beeld heb gegeven van het toestel.

Heb jij ook een LG Optimus P970 Zwart?

We zitten nu in 2014, maar de p970 is nog steeds te koop.
Tegenwoordig draait deze op Android 4.1
De accu houdt het 4 uur vol op deze android, redelijk dramatisch dus.
Er zijn problemen met de SD kaart lezer, en LG verkondigt al meer dan een jaar dat er een fix komt voor de problemen.

Mensen, koop dit toesten niet
Wij hebben het als koopje (lees 150 euro showroommodel) en hebben spijt van onze aankoop.
haal je het einde van de dag met gemak? of moet je de tel 's avonds aan de lader hebben?