Nexus VCT-9000 Review

steef125 29 januari 2012, laatste update op 29 januari 2012, 156 views

Nexus VCT-9000

Pluspunten

• koelt Goed na enige tijd

Minpunten

• installatie gemak is 3x niks

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
hallo,

ik heb een paar weken geleden een review geplaatst...

nou was ik er niet erg over tevreden, want hij koelde voor mijn gevoel niet goed.
ik heb een paar keer een test gedaan, en hij werd ongeveer zo rond de 55 graden als ik hem niet al te veel in gebruik nam.

ik heb een test gedaan met de blazers op 50% en hij werd mij echt gewoon te warm (55 tot 60 graden)
op 100 % werd het niet veel anders...

hij was wel heel stil, en als je hem op 100% zette dan hoorde je hem nog niet (en dan heb ik al niet zo goed geluidsisolerende behuizing.... (BitFenix Merc alpha )

Nou heb ik het net nog weer even bekeken, en na ongeveer een uurtje achter de pc te hebben gezeten, is mijn cpu 30 graden en mijn Moederbord 22 graden..

Heb jij ook een Nexus VCT-9000?

Reviews door de redactie