Nokia 5700 Zwart Review

Checkeys 25 maart 2008, 1.772 views

Nokia 5700 Zwart

Pluspunten

• Muziek kwaliteit
  • Stevig
  • Handige aansluitingen - Jack- USB
  • Symbian software met veel toepassingen

Minpunten

• 2MP camera

Ik heb de Nokia 5700 een kleine maand, en als ik hem vergelijk met de Nokia N73 die ook in ons bezit is, dan kunnen we de volgende conclusies trekken:

- Hij voelt een stuk steviger aan dan de N73
-Het "twist" mechanisme werkt goed en is stevig geconstrueerd, dus geen speling.
- De Camera presteerd goed - maar minder dan de N73
- De Symbian software is vrijwel identiek aan die van de N73
-Toetsen zijn fijn en groot, waardoor het veel makkelijker is om te sms-en en dergelijke t.o.v. het kleine toetsenbord op de N73
-De Jack-plug uitgang aan de onderkant van de telefoon is veel fijner om te gebruiken als je muziek wilt luisteren.
-De bijgeleverde head-set is veel beter dan die geleverd bij de N73 music edition
-Gebruik een gewone usb uitgang i.p.v de bulky nokia connector bij oudere modellen
-Micro SD i.p.v mini SD

Uptdate:
Een leuke feature van de 5700 is het voorlezen van sms-jes. Echter ik ben er nog niet achter hoe de uitspraak van een engelse benadering naar een meer nederlandse krijg. Nu klink alles alsof het door een amerikaan wordt voorgelezen en dus bijna niet te begrijpen.

TomTom werkt perfect op deze telefoon

Update MRT 2008: Telefoon werkt nog steed vlekkeloos, Tomtom werkt ook goed.

Heb jij ook een Nokia 5700 Zwart?

Niet echt een review, meer een vergelijking...
Negatieve eigenschappen:
Design is een subjectieve eigenschap

Dat kan dan bij elke review. Als je dan toch de moeite neemt om iets te reviewen, doe het dan goed.
Een review is zowiezo subjectief, want er wordt een mening gegeven over een product waarbij vaak niet duidelijk is welk referentiemateriaal de betreffende reviewer heeft.

Ik geef hier duidelijk aan wat volgens mij de positieve en negatieve kanten zijn en geef duidelijk aan ten opzichte van een ander vergelijkbaar product.

Ik neem in ieder geval de moeite om mijn beviningen met jullie te delen, je hoeft het niet te lezen!
laat maar

[Reactie gewijzigd door Cardo op 29 oktober 2007 19:02]

Deze taal kan je downloaden bij Nokia....standaard is alleen englestalig aan boord... O-)
Dan zal ik eens snel gaan zoeken

Update:
Gevonden : http://europe.nokia.com/A4286225

Blijft raar dat je het niet op de nederlandse site kunt vinden

[Reactie gewijzigd door Checkeys op 30 oktober 2007 11:59]

Handig, dacht altijd dat er meerdere nederlandse stemmen waren, maar dat is niet zo.