Samsung DCB-H380R Review

DJMaze 11 januari 2012, laatste update op 11 januari 2012, 1.888 views

Samsung DCB-H380R

Pluspunten

• Zapt snel

Minpunten

• Raakt zijn handshake kwijt
  • Geluid niet over HDMI als decoder als eerste uit standby gaat

Geluidskwaliteit Score: 3
De decoder doet maar één handshake op het moment dat de stroom er volledig af is geweest.
Daarna wordt er geen handshake meer uitgevoerd waardoor deze bij mijn setup een aantal kuren vertoond (HDMI specifiek):
  • audio wordt niet verstuurd als ik eerst de decoder aan zet en daarna de TV (JVC), de decoder moet dan uit en weer aan
  • Bij aansluiting op mijn Denon AVR-3312 is hij na het uit standby gaan de handshake kwijt en moet de stroom volledig van het apparaat af om het vervolgens at random 1 tot meerdere keren weer te doen
Handshake problemen:

Over het geluid probleem kon ik geen relevante onderwerpen vinden en is dan waarschijnlijk iets specifieks met mijn JVC TV

Heb jij ook een Samsung DCB-H380R?

Dit kan net zo goed te wijten zijn, aan slechte en/of defecte hdmi kabel(s). Heb je al een andere (nieuwe) hdmi kabel geprobeerd?
Ja 4 kabels geprobeerd, elk van een ander merk en varierend van HDMI 1.3 en HDMI 1.4
Dit is geen review maar een klaagzang!
Waar is het stukje over de beeldkwaliteit en dergelijke......?

Ik heb de decoder ook en er nog nooit problemen mee gehad, ligt dan toch aan jouw of aan jouw decoder.....

[Reactie gewijzigd door mistervis007 op 1 september 2012 11:37]