Om een 24/7 servertje op kantoor stiller te krijgen viel mijn oog op deze kast. Mede omdat er al wat reviews over verschenen waren die positief waren.
Beschrijving:
De voorkant is zwart, met 2 aluminium paneeltjes.
Een voor de power knop/ status leds en eentje voor de USB/FireWire/ audio pluggen. Het zwart is bij nader inzien een soort van gaas waarachter stoffilters zitten verwerkt.
De kast is misschien iets breder dan een gemiddelde miditower, dit komt omdat achterin een 120mm fan zit gemonteerd.
Het linkerzijpaneel heeft een fanduct, waardoor je de CPU warmte direct naar buiten kunt laten gaan. En aan de voorzijde , redelijk onderaan, zit nog een 80mm fan die helpt de HDDs te koelen
De bovenkant en de rechterzijde zijn normaal egaal zwart en kennen geen extra in/uitlaat voor koeling.
Daardoor is de kast natuurlijk makkelijk onder een bureau te schuiven.
Binnenkant:
wat me direct opviel lekker veel ruimte, meer dan de elcheapo kast die ik verving
Montage aan de voorzijde voor HDD, drives kan zonder schroeven via een kliksysteem. Systeem werkt bij mij goed, de onderdelen zitten trillingsvrij vast.
HDD's monteer je in de lengterichting, dus niet gedraaid. Jammer voor als je vaker bij je HDD's moet zijn en de kabelwarboel...
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn