Sharp LC-60LE635E Review

Pretty Rabbit 10 januari 2012, laatste update op 17 maart 2012, 3.444 views

Sharp LC-60LE635E

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding.
  • Design
  • Media bestanden streamen
  • Wifi dongle inclusief
  • A+ energie label

Minpunten

• Behuizing onderkant van omlijsting oogt wat minder
  • Toestel valt na een aantal uren spontaan uit. (hoop gauw voor een update)
  • Geen audio white/red output
  • Geen remote app voor tablet
  • Ziggo ci+ werkt niet vlekkeloos
  • Helderheid mag een tikkeltje lichter

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik heb het gekocht omdat ik mijn oude samsung 46" lcd aan de kleine kant vond voor een afstand van 41/2 tot 5 meter afstand. En was op zoek naar een 60" tv en 3d is voor mijn geen must en kwam snel op de sharp lc60le635e ivm zijn aangename prijs. Ik ben een film kijker en hou van af en toe gamen. Voor film is het een zeer geschikte tv en aan het formaat ben ik er zo aan gewend. En gamen zou ik niet dichterbij dan 5 meter gaan zitten als je van shooters games houd want je ogen bewegen teveel dat je na een paar potjes je ogen vermoeid raken. Ziggo ci+ module is niet gecertificeerd tot op heden en volgens "Ziggo" is het geen probleem dus heb ik gelijk een ci+ module aangeschaft. En na installatie werkt het prima alleen na uit zetten en na enige tijd weer aan zetten zoekt hij enige tijd na de zenders. En de laatste keer kon hij de zenders niet meer vinden na 30 minuten zodat ik de tv heb gereset en opnieuw heb geinstalleerd met succes. Dus zovere werkt ci+ van Ziggo niet vlekkeloos. Ik heb hem maar een aantal dagen dus we gaan afwachten of hij het vol houdt. Maar de beeld van "Veronica" op HD lijkt wel semi 3D. Dus beeld is prima! Ps. Ik heb trouwens de Vogels efw8405 muurbeugel bijgekocht met klik systeem en alles is prima behalve wanneer je de tv wil afhalen of verplaatsen blijkt dat de touwen (plastic) om de tv los te maken niet sterk en lang genoeg is of de tv zit zo goed vast. Dus moet hiervoor nog een manier vinden.

• Denon 2312C
  • Mede8er
  • Philips DVD speler
  • Sony ps3

Heb jij ook een Sharp LC-60LE635E?

Deze review is vrij duidelijk na mijn idee. Dus ik begrijp dan ook niet waarom het totaal onleesbaar is of komt het omdat je je bril niet op hebt. Het is dan een review en geen boek of tijdschrift dat je foutloos moet schrijven denk ik. Review is gewoon weg je ervaringen willen delen met mensen.
Tja, als de CI+ module volgens sharp niet compatible is, dan is het ook niet zo gek dat dit problemen geeft. Je ka niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

Een muurbeugel is bedoeld om op te hangen en niet om regelmatig te verplaatsen, niet gek dus dat dit niet makkelijk gaat.

Redactioneel; Je tekst is totaal onleesbaar. Spellingscontrole, interpunctie en alinea's zouden al een hoop helpen.
Je ka ook lekker schrijven. Wie zegt dat ik hem regelmatig wil verplaatsen. Het is wanneer die begin niet helemaal op zijn plek hangt dat je hem verplaatst. En is ook niet dat sharp het zegt maar ziggo. Eerst goed lezen. Btw wanneer jij een samsung sony of sharp koopt wordt je gewaarschuwd over de mogelijkheden door hen? Tja dan ben je zeker een VIP die heel wat afneemt.

[Reactie gewijzigd door Pretty Rabbit op 10 januari 2012 18:14]

Ik heb deze televisie ook en bevalt mij ook goed op 2 punten na

1). Zoals genoemd een remote app voor ios / adroid
En samba ondersteuning voor het benaderen van je pc / laptop voor het afspelen van films