InWin BP655 Review
Ik houd de review kort, aangezien het lijkt dat deze kast binnenkort niet langer wordt aangeboden.
De kast kon alles kwijt wat ik er in wilde stoppen en de vormgeving is zeker niet lelijk voor een prijs zoals deze. In eerste instantie wilde ik voor de mooiere en kleinere In Win BM639 gaan, maar deze kon geen onderdak bieden aan mijn full-size blu-ray player i.c.m. met een actieve CPU koeler.
Inbouwen was erg makkelijk. Naast de 5.25" bay, zijn er nog twee 3,5" bays beschikbaar. Er was (vanzelfsprekend) geen 2,5" bay, dus die heb ik improvisatorische in de 3,5" bay geplaatst. De stokkoeler van de A3400 past makkelijk in de kast. De koeling van de PSU is redelijk stil.
Het enige grote nadeel van deze kast is zijn case koeler, die...
Pluspunten
goedkoop niet lelijk full size 5.25" bay
Minpunten
lawaaiige case fan 200W is wat veel voor een mITX
Eindoordeel
De kast kon alles kwijt wat ik er in wilde stoppen en de vormgeving is zeker niet lelijk voor een prijs zoals deze. In eerste instantie wilde ik voor de mooiere en kleinere In Win BM639 gaan, maar deze kon geen onderdak bieden aan mijn full-size blu-ray player i.c.m. met een actieve CPU koeler.
Inbouwen was erg makkelijk. Naast de 5.25" bay, zijn er nog twee 3,5" bays beschikbaar. Er was (vanzelfsprekend) geen 2,5" bay, dus die heb ik improvisatorische in de 3,5" bay geplaatst. De stokkoeler van de A3400 past makkelijk in de kast. De koeling van de PSU is redelijk stil.
Het enige grote nadeel van deze kast is zijn case koeler, die ongenadig lawaaiig is en vervangen dient te worden.
Samenstelling van mijn systeem
- Asrock-A75M-ITX
- Corsair SSD Nova Serie 2 60GB 2.5i 60GB
- LG blu-ray player (full size 5.25")
- 4 gig ram
- AMD-A3400.
edit: De foto die in de pricewatch staat is niet helemaal juist. Op de foto lijkt het alsof de case gedeeltelijk wit is, maar dit een overdreven photoshop effect dat "reflectie van licht" moet voorstellen. De case is op het blauwe na, geheel zwart.
edit2: foto binnenkant toegevoegd
Reacties (9)
Kan jij eens kijken of deze maten een probleem vormen?
[Reactie gewijzigd door directjohan op 22 juli 2024 14:37]
mooie foto! bedankt!
Wat voor een koeler heb jij gebruikt?
Ik zit eraan te denken dezelfde als jij te bouwen, maar dan met een A8. Waar ik bang voor ben dat de koeler tegen de DVD aan komt te liggen.
gr.
Ron
[Reactie gewijzigd door ronski op 22 juli 2024 14:37]
Ik heb trouwens de standaardkoeler van de A4
[Reactie gewijzigd door directjohan op 22 juli 2024 14:37]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/185900/betty.jpg?f=community)