Intel Core i5 520M Boxed Review

KFredje 7 januari 2012, laatste update op 7 januari 2012, 360 views

Intel Core i5 520M Boxed

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Lage warmteproductie

Minpunten

Zelf weet ik niet zoveel over processoren dus ga ik het kort houden zodat ik niets verkeerd kan zeggen.

Deze processor is voor de dingen die ik doe op de pc echt een aanrader. Mijn laptop is ongeveer 1.5 jaar oud en werkt nog steeds zoals ik hem de eerste keer gebruikte (wat wel mag volgens mij). Nog nooit problemen gehad en hoop dat dit ook zo blijft.

Omdat deze de eerste generatie van Intels niewe processoren zijn raad ik deze niet maar aan. Beter is dat je een nieuwere koopt met betere specs en ongeveer dezelfde prijs.

Heb jij ook een Intel Core i5 520M Boxed?